Polecamy dostawę Paczkomatami InPost - pełna dyskrecja i najszybsze doręczenie. Płatność przy odbiorze lub e-przelewem.

ZWROTY

Konsument ma prawo do wymiany lub zwrotu produktu, bez konieczności podania przyczyny, w ciągu kolejnych 30 dni od daty odebrania przesyłki.

Za konsumenta uważa się osobę fizyczną, która nabyła towar na własny użytek, tzn. podczas składania zamówienia podała swoje prywatne dane (bez numeru NIP/EU VAT). Wybranie dodatkowo innego adresu do wysyłki niż dane zamawiającego (np. do pracy) jest dozwolone i nie wpływa na prawa konsumenta.

Prawa konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Wymiana lub zwrot produktu przez nabywców niebędących:

  • konsumentami, lub
  • osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,

nie są możliwe.

W ciągu kolejnych 30 dni od daty odebrania przesyłki wyślij podpisane oświadczenie - najlepiej dołączając do odsyłanego produktu lub przed odesłaniem produktu poprzez formularz kontaktowy/e-mail.

Produkt musisz odesłać na swój koszt - na adres:

R-Logistics sp. z o.o.
Narutowicza 40/1
90-135 Łódź

Uwaga! Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego i nie przyjmujemy zwrotów osobistych.

Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.


Co dalej?

Zwrócimy pełną wartość towaru (z wyłączeniem ewentualnego odszkodowania za zmniejszenie wartości, o którym mowa na dole) oraz poniesiony koszt dostarczenia towaru od sklepu do Ciebie, w kwocie najtańszego sposobu dostawy dostępnego w ofercie sklepu w dniu złożenia zamówienia.

Zwrot płatności nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że do tego czasu nie otrzymamy zwracanego towaru.

Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty:

  • płatność przelewem bankowym - zwrot na ten sam numer rachunku bankowego;
  • płatność e-przelewem - zwrot poprzez Przelewy24 na ten sam numer rachunku bankowego;
  • płatność kartą - zwrot poprzez Przelewy24 na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej;
  • płatność za pobraniem (przy odbiorze) - zwrot przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.

Jeżeli zażądasz innego sposobu zwrotu (np. przekaz pocztowy), z którym wiążą się dodatkowe koszty, to będziesz musiał je ponieść.


Uwaga:

Po otrzymaniu towaru możesz sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy oraz funkcjonowanie - ale tylko tak, jak robiłbyś to w sklepie stacjonarnym.

Ponosisz odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium