Polecamy dostawę do Paczkomatu InPost - pełna dyskrecja i najszybsze doręczenie. Płatność BLIKe-przelewem, kartąPayPo lub przy odbiorze.

Reklamacja

Reklamacje dotyczące niezrealizowania zamówienia

Reklamacja zostanie uznana tylko jeżeli zostały przekroczone terminy podane stronie Czas realizacji zamówień
W przypadku, gdy jeden z produktów miał podczas zamawiania termin wysyłki inny niż "1-2 dni robocze", całe zamówienie jest wysyłane po skompletowaniu wszystkich produktów.

Jednym z powodów opóźnienia może być brak automatycznego zaksięgowania wpłaty przez system płatności internetowych. Taka sytuacja występuje bardzo rzadko, głównie w przypadku podania nieprawidłowego tytułu przelewu przez Klienta lub w wyniku awarii systemów transakcyjnych w banku lub w systemie płatności internetowych. W takim przypadku konieczne jest przesłanie przez Klienta e-mailem lub listownie potwierdzenia przelewu. Sklep składa natychmiast reklamację do systemu płatności internetowych. Odpowiedź trwa na ogół do 1 dnia roboczego.

Reklamacje dotyczące nieotrzymania przesyłki

Przed złożeniem takiej reklamacji prosimy w pierwszej kolejności sprawdzić trasę przesyłki, wykorzystując numer przesyłki przekazany przez sklep z chwilą jej wysłania. Numer przesyłki można również uzyskać kontaktując się ze sklepem. Reklamacja zostanie uznana tylko jeżeli zostały przekroczone terminy podane stronie Czas realizacji zamówień
 
Reklamacje dotyczące uszkodzonej przesyłki

Fakt zauważenia uszkodzenia przesyłki należy zgłosić podczas jej odbierania kurierowi lub listonoszowi. Kurier powinien zrobić na miejscu odpowiednią notatkę. W przypadku dużych uszkodzeń sugerujemy odmowę przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W miarę możliwości prosimy o wykonanie zdjęć uszkodzonej przesyłki (np. telefonem komórkowym).

Reklamacje dotyczące uszkodzenia towarów w przesyłce

Reklamacja powinna zostać zgłoszona do sklepu niezwłocznie po odebraniu przesyłki. W miarę możliwości prosimy o wykonanie zdjęć przesyłki i uszkodzonych produktów (np. telefonem komórkowym). Nie wolno zrywać z uszkodzonych produktów metek lub przezroczystych folii ochronnych. Opakowania produktów mogą być rozerwane przez Klienta.

Reklamacje dotyczące wad produktów

Reklamacje w zakresie rękojmi są przyjmowane przez okres 24 miesięcy od daty odebrania przesyłki. W pierwszej kolejności najlepiej jest zgłosić reklamację poprzez formularz kontaktowy lub e-mailem. Przyspieszy to proces reklamacyjny i być może pozwoli uniknąć odsyłania towaru. W przypadku konieczności odesłania reklamowanego produktu, koszt wysłania do sklepu ponosi Klient. W przypadku uznania reklamacji, sklep zwraca koszty dostawy. Koszt odesłania produktu do Klienta ponosi sklep.

 

Reklamacje sugerujemy zgłaszać w pierwszej kolejności poprzez formularz kontaktowy. Przyspieszy to proces reklamacyjny. Reklamacje w innej formie - e-mailem, listownie lub telefonicznie - są również przyjmowane. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Brak ustosunkowania się w tym terminie oznacza uznanie reklamacji za uzasadnioną.

 

Klienci będący konsumentami mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której konsumenci mogą składać skargi. Dostępna jest pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium