Czas realizacji

Termin realizacji i wysyłki zamówień

Wysyłka zamówień następuje tylko w dni robocze, oprócz świąt (dni ustawowo wolnych, wigilii Bożego Narodzenia i sylwestra).

Zamówienia złożone do godz. 12:00 dnia roboczego są realizowane w tym samym lub następnym dniu roboczym.
Zamówienia złożone po godz. 12:00 dnia roboczego lub w dniu wolnym od pracy są realizowane w ciągu następnych 1-2 dni roboczych.

*dzień roboczy - od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, wigilii Bożego Narodzenia, sylwestra oraz innych wyjątkowych terminów (np. urlopy) podanych w sposób wyraźny na górze strony głównej oraz stronie Koszyka.


Zamówienia z płatnością z góry są realizowane dopiero po opłaceniu - czyli pełnym zaksięgowaniu wpłaty przez system płatności internetowych.

Zlecenie przelewu lub autoryzacja płatności kartą nie jest równoznaczna z zaksięgowaniem wpłaty. Terminy księgowań są zależne od wybranej formy płatności i wynikają z zasad funkcjonowania systemu bankowego.

Zamówienia nieopłacone do końca następnego dnia roboczego są anulowane.

W przypadku, gdy choć jeden z produktów miał podczas zamawiania termin wysyłki inny niż "1-2 dni robocze", całe zamówienie jest wysyłane po skompletowaniu wszystkich produktów.


Termin doręczenia

Poczta Polska - następne 1-3 dni robocze od daty wysyłki.
InPost Paczkomaty 24/7 - następne 1-2 dni robocze od daty wysyłki
InPost Kurier - następne 1-2 dni robocze os daty wysyłki
DPD Kurier - następne 1-2 dni robocze od daty wysyłki
Przesyłka Europejska - ok. 1-2 tygodnie od daty wysyłki.

 

Klient otrzymuje numer listu przewozowego i ma możliwość samodzielnego śledzenia przesyłki na stronie internetowej dostawcy.

Przesyłki są doręczane w ciągu dnia, w godzinach pracy kurierów/listonoszy. Nie ma możliwości wybrania konkretnej godziny doręczenia.

Zgodnie z regulaminami firm kurierskich, kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego przed doręczeniem przesyłki. Kurierzy nie zostawiają awiza.

Klient ma w każdej chwili prawo do kontaktu z infolinią firmy kurierskiej i umówienie się na dogodną godzinę doręczenia - w ramach godzin pracy kurierów.

 



Zwrot nieodebranych przesyłek

Poczta Polska zwraca do nadawcy nieodebrane przesyłki obecnie po 7 dniach od pierwszej nieudanej próby doręczenia.
Kurierzy zwracają nieodebrane przesyłki po 2 lub więcej nieudanych próbach doręczenia.

 

W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki pobraniowej, z przyczyn po stronie Klienta, gdy równocześnie Klient nie złożył oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, ani nie skontaktował się ze sklepem, zamówienie zostaje automatycznie anulowane. Ponadto sklep ma prawo od odmowy realizacji kolejnych zamówień z płatnością za pobraniem. W przypadku opisanym w zdaniu poprzedzającym sklep informuje Klienta o konieczności zapłaty z góry do końca następnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia, a w przypadku niedokonania przez Klienta wpłaty zamówienie zostaje anulowane.

W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki uprzednio opłaconej, z przyczyn po stronie Klienta, może on według swojego uznania:
- zażądać ponownej wysyłki nieodebranej przesyłki po dokonaniu przez Klienta dopłaty za ponowną wysyłkę w wybrany przez Klienta sposób, lub
- odstąpić od Umowy i zażądać zwrotu wpłaty pomniejszonej o koszt dostawy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium