Reklamacje

Reklamacje dotyczące niezrealizowania zamówienia

Reklamacja zostanie uznana tylko jeżeli zostały przekroczone terminy podane stronie Czas realizacji zamówień

W przypadku, gdy jeden z produktów miał podczas zamawiania termin wysyłki inny niż "1-2 dni robocze", całe zamówienie jest wysyłane po skompletowaniu wszystkich produktów.
 
Jednym z powodów opóźnienia może być brak automatycznego zaksięgowania wpłaty przez tpay.com.

Taka sytuacja występuje bardzo rzadko, głównie w przypadku podania nieprawidłowego tytułu przelewu przez Klienta lub w wyniku awarii systemów transakcyjnych w banku lub w tpay.com.

W takim przypadku konieczne jest przesłanie przez Klienta e-mailem lub faksem potwierdzenia przelewu.

Sklep składa natychmiast reklamację do tpay. Odpowiedź trwa na ogół do 1 dnia roboczego.
 
 
Reklamacje dotyczące nieotrzymania przesyłki

Przed złożeniem takiej reklamacji prosimy w pierwszej kolejności sprawdzić trasę przesyłki, wykorzystując numer przesyłki przekazany przez sklep z chwilą jej wysłania.

Numer przesyłki można również uzyskać kontaktując się ze sklepem.

Reklamacja zostanie uznana tylko jeżeli zostały przekroczone terminy podane stronie Czas realizacji zamówień
 
 
Reklamacje dotyczące uszkodzonej przesyłki

Fakt zauważenia uszkodzenia przesyłki należy zgłosić podczas jej odbierania kurierowi lub listonoszowi.

Kurier powinien zrobić na miejscu odpowiednią notatkę.

W przypadku dużych uszkodzeń sugerujemy odmowę przyjęcia uszkodzonej przesyłki.

W miarę możliwości prosimy o wykonanie zdjęć uszkodzonej przesyłki (np. telefonem komórkowym).

 
Reklamacje dotyczące uszkodzenia towarów w przesyłce

Reklamacja musi zostać zgłoszona do sklepu niezwłocznie po odebraniu przesyłki.

W miarę możliwości prosimy o wykonanie zdjęć przesyłki i uszkodzonych produktów (np. telefonem komórkowym).

Nie wolno zrywać z uszkodzonych produktów folii zabezpieczających.
 
 
Reklamacje dotyczące niepełnej zawartości / wylania produktu

W przypadku produktów w przezroczystych opakowaniach (np. szkło) ilość należy sprawdzić przed zerwaniem folii ochronnych (np. patrząc przed dno opakowania). Po zerwaniu folii z przezroczystego opakowania nie jesteśmy w stanie zweryfikować kiedy nastąpił ubytek zawartości, co oznacza że reklamacja nie będzie mogła być rozpatrzona pozytywnie.

W miarę możliwości prosimy o wykonanie zdjęć reklamowanego produktu (np. telefonem komórkowym).
 
 
Reklamacje dotyczące wad produktów

Reklamacje są przyjmowane przez okres 24 miesięcy od daty zakupu.

W pierwszej kolejności sugerujemy zgłosić reklamację poprzez formularz kontaktowy

W przypadku konieczności odesłania reklamowanego produktu, koszt wysłania do sklepu ponosi Klient.
W przypadku uznania reklamacji, sklep zwraca koszty dostawy na rachunek bankowy Klienta.

Koszt odesłania produktu do Klienta ponosi sklep.
 
 
Reklamacje sugerujemy zgłaszać w pierwszej kolejności poprzez formularz kontaktowy.

 
  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl